منوی دسته بندی

اسپانسر شیپ والدین کانادا

کانادا قصد دارد تا سال 2023، 465000 مقیم دائم جدید جذب کند که 28500 نفر آن‌ها، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ هستند. همچنین در نظر دارد که این عدد تا سال 2025، به 36000 والدین از بین 500000 مقیم جدید برسد

این روش یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن به گرفتن اقامت برای پدر و مادر پرداخت. افرادی که شرایط تعیین‌ شده از سوی اداره مهاجرت را دارند، می‌توانند در مدت‌زمانی بسیار کوتاه اقامت والدین خود را دریافت کنند.

شرایط اسپانسرشیپ پدر و مادر کانادا

یکی از اصلی‌ترین شرایط اسپانسرشیپ پدر و مادر این است که فرد در حال حاضر اقامت دائم کانادا را داشته باشد یا شهروند کانادا محسوب شود.

افرادی که قصد دارند به درخواست ویزای اسپانسرشیپ برای والدین خود بپردازند، باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند؛ در غیر این صورت امکان درخواست ویزای اسپانسرشیپ وجود ندارد.

برای گرفتن اقامت برای پدر و مادر باید هزینه‌های مختلفی را پرداخت کرد که در هرکدام از مراحل توسط اداره مهاجرت کانادا دریافت می‌شود.

اولین هزینه‌ای که متقاضیان برای دریافت ویزای اسپانسرشیپ باید پرداخت کنند، هزینه بررسی صلاحیت اسپانسر است ولی هزینه‌های دولتی نیز می‌بایست پرداخت شود که این شامل هزینه بایومتریک برای هر نفر مبلغ 85 دلار کانادا است و هزینه بررسی درخواست و اقامت دائم که به ازای هر نفر مبلغ 1050 دلار خواهد بود

preloader
لطفا صبرکنید...